Saturday 19 June 2010

Θαρσείν χρη

Ήμουν εκεί για να τα δω όλα. Το λουλούδι να γίνεται τσουκνίδα. Τη συμπάθεια να γίνεται αίσθημα,το αίσθημα να γίνεται εξάρτηση, την εξάρτηση να γίνεται μανία και μετά το χάος. Ύστερα με είδα πάνω από τις στάχτες μου να αναζητώ την τύχη μου. Έπειτα η δίψα για κάτι καινούριο τα αντικατέστησε όλα. Το κόλπο είναι στη συνεχή αναζήτηση του καινούριου, του απρόβλεπτου και όχι η στασιμότητα του σίγουρου. Ήμουν εκεί τις στιγμές της απόλυτης βαρεμάρας, της αμφιβολίας,των στιγμών που ήθελα απλά να κοιμηθώ για να μη σκέφτομαι και ακούω. Ημουν μπροστά στην καταστροφή τους και ήμουν εκεί για να προχωρήσω παραπέρα. Όχι με τεχνητά μέσα αποφυγής του προβλήματος αλλά με μια καθολική απόρριψη αυτού που αντιπροσώπευε. Θέλει θάρρος να δεις όλη την αλήθεια κατάματα. Θέλει θάρρος να παραδεχτείς τα λάθη σου. Πολλοί θα έμεναν πίσω και θα σκέφτονταν συνεχώς το παρελθόν. Πολλοί δεν ήξεραν τι να κάνουν την ελευθερία τους, εγώ όμως ξέρω...

No comments: