Monday 4 June 2007

Τα παιδιά με τα ροζ μπλουζάκια και άλλες ιστορίες..

Σίγουρα τους έχετε δει. Νέοι ηλικίας 18-25 ετών κυκλοφορούν ανάμεσά μας φορώντας αυτά τα κατάπτυστα μπλουζάκια. Από πότε το ροζ έγινε αντρικό χρώμα; Κάποιοι πάνε να το σώσουν και φοράνε βυσσινί προς μπορντό αλλά ροζ; Γιατί έτσι ρε παιδιά; Λίγη ντροπή δεν έχει μείνει;

Οι καιροί σήμερα επιτρέπουν σε κάθε νεανία και κορασίδα να φοράει ότι θέλει. Το γούστο έχει χαθεί προ πολλού. Αυτό φαίνεται στις στυλιστικές επιλογές κυρίων των κοριτσιών. Είναι κατανοητό ότι θέλουν να προσελκύσουν τα βλέμματα, αλλά έτσι;; Αναρωτιέμαι τι είναι χειρότερο, η μπότα πάνω από το τζιν το χειμώνα ή το κολάν μέχρι το γόνατο την άνοιξη και το καλοκαίρι;

Στην πραγματικότητα το χειρότερο είναι ο χαρακτήρας του κάθε κοπρόσκυλου και της κάθε σούπερ Κατερίνας (τυχαίο όνομα μην ψάχνετε αναφορές) που κυκλοφορούν. Με κολλημένο πάντα επάνω τους το ύφος των χιλίων καρδιναλίων σου μιλούν και συ αναρωτιέσαι γιατί η φωνή τους είναι έτσι. Γιατί οι περισσότερες κοπέλες μιλούν σαν την Παπαρίζου; Γιατί τα αγοράκια νομίζουν και αυτά από τη μεριά τους ότι είναι ποπ σταρ και θα πρέπει να φέρονται αναλόγως; Ρητορικά ερωτήματα...

Βέβαια όλα αυτά δεν έγιναν έτσι από τη μια μέρα στην άλλη. Υπήρξε συντονισμένο σχέδιο από πίσω. Το κακό ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 90 όταν περιοδικά σαν το ΚΛΙΚ το ΝΙΤΡΟ και άλλα παρεμφερή δημιουργούσαν το πρότυπο του σύγχρονου έλληνα άντρα αυτού δηλαδή που γ...ει και δέρνει ,κερδίζει άπειρα χρήματα ενώ στον ελεύθερο χρόνο του πηγαίνει βόλτες στο Παρίσι με τη Ferrari του... Από την άλλη πλευρά στις γυναίκες η επίθεση έγινε πιο υπόγεια. Την ώρα που τα αγοράκια είχαν το ταπεινό μπλέκ άντε και τα σαΐνια στο τσακίρ κέφι για να διαβάζουν, τα κορίτσια είχαν (έχουν) τη σούπερ Κατερίνα για συμβουλές του τύπου τι πρέπει να κάνεις για να τον κερδίσεις, πως να βαφτείς για να τον κερδίσεις, πως να ντυθείς για να τον κερδίσεις κοκ. Έτσι το μυαλό των νεαρών κοριτσιών γέμιζε από πολύ μικρή ηλικία με περιττώματα των οποίων τις καταστροφικές συνέπειες βλέπουμε σήμερα. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως στις βραδινές εξόδους κυριαρχεί η φιγούρα και όχι ουσία αντίθετα αποτελεί φυσική εξέλιξη των παραπάνω..

3 comments:

Anonymous said...

Εδώ, έχουν γίνει της μόδας μπλουζάκια με τον Che η την Ελληνική σημαία..
Αυτά τι σε πείραξαν ,δε καταλαβαίνω.
Για να σου τη σπάσω, φοράω φούξια μπλουζάκι και κοκκινο βρακί! ;)
Αχχχ αυτά τυα μπλογκ!

Anonymous said...

Ενοείτε πως συμφωνώ οτι νιτρο κτλ αποτελούν εκτρώματα και είναι ο συμβολισμός της Generation X δηλ της απόλυτης ασημαντότητας της δυτ. κοινωνίας αλλά τα ροζ μπλουζάκια τι έχουν ; πολύ γιαγιακίστικος συντηριτισμός ρε παιδί μου..

Distorted said...

Φίλε ανώνυμε,
Έχω προσωπικό κόλλημα με τα ροζ μπλουζάκια μην το ψάχνεις.. Ωστόσο τα μπλουζάκια με την ελληνική σημαία και τον Τσε είναι εξίσου κατάπτυστα. Πάντως η generation x έχει περάσει εδώ και καιρό (απ’ ότι θυμάμαι ο όρος άνηκε στη γενιά των αρχών της δεκαετίας του ’90 και έχεις κάποιο δίκιο στους χαρακτηρισμούς σου) η σημερινή γενιά υποτίθεται ότι είναι η blank generation δηλαδή η κενή γενιά ωστόσο όλα αυτά είναι λόγια για τους δημοσιογράφους και πιστεύω ότι είναι μόνο για κατανάλωση...
Πάντως το κόκκινο βρακί μου την έσπασε άγρια!!! :)